Acest curs este avansat și ți se adresează dacă ai un minim de experiență în domeniu. Vei beneficia de informații acționabile cu care vei putea îmbunătăți considerabil eficiența marketingului online chiar dacă faci parte dintr-o organizație mică, medie sau mare.
BONUS: La finalul cursului, vei beneficia de 6 sesiuni de feedback dedicate implementării strategiilor învățate.
Orar: Marți & Joi, 18:00-20:30
Data începerii: În curând
Trainer: Ciprian Susanu
Orice persoană care lucrează sau care vrea să lucreze în marketing online va beneficia masiv de informația din acest curs.
Acest curs ți se adresează dacă te regăsești în oricare dintre următoarele roluri:
Dacă ai un minim de experiență în cadrul unui departament de marketing sau agenții — și dorești să obții și să performezi într-un rol de management (de la account manager și până la ”head of marketing”).
Dacă ești marketing manager, copywriter, creator de conținut, PR, media buyer sau chiar designer, și îți dorești să dobândești cunoștințe integrate de marketing pentru dezvoltarea business-urilor conform noilor obiceiuri de consum.
Dacă ești antreprenor și dorești să-ți scalezi business-ul cu ajutorul unei strategii digitale integrate.
Acest curs este cea mai nouă iterație a cursurilor cunoscute sub brand-ul ”Formula4” care au ajutat, în ultimii 8 ani, mii de persoane să-și ducă abilitățile de marketing strategy la un nivel avansat. Cu un focus pe elemente esențiale precum strategia, crearea de conținut, promovarea și optimizarea, Formula4 pregătește profesioniștii să obțină rezultate tangibile în mediul digital.
Uneltele se schimbă, Psihologia Consumatorului rămâne la fel
Business-urile și implicit specialiștii de marketing lucrează cu oameni. Și chiar dacă uneltele se schimbă odată la câțiva ani, iar algoritmii se schimbă odată la câteva luni - oamenii pe care ne concentrăm eforturile de marketing sunt la fel ca acum 5, 10 sau 20 de ani.
Acest curs nu doar că îți va prezenta pas cu pas cele mai bune practici pe care le poți implementa chiar acum, însă îți va da capacitatea de a aplica pe viitor aceleași principii fundamentale (și evergreen) indiferent de cum va evolua piața digitală globală.
Marketingul Digital a devenit omniprezent, însă know-how-ul valoros rămâne greu accesibil.
O realitate a acestui domeniu este că marile platforme de social media și publicitate nu au interesul ca majoritatea utilizatorilor lor să aibă rezultate bune la costuri bune. Dacă bugetele sunt risipite prin strategii ineficiente, Meta, Google, TikTok vor face un profit cel puțin la fel de mare.
Pentru a crește radical rezultatele de marketing ale unui brand este nevoie de pârghii care să acționeze exponențial. Asta înseamnă că soluția corectă va fi un mix de marketing, în care fiecare canal de comunicare să fie folosit strict aliniat cu punctele lui forte.
Un strateg de marketing bun va înțelege contextul macro în care un business își desfășoară activitatea și va putea transmite argumentele cheie către o audiență cheie, și va reuși să scaleze rezultatele chiar și atunci când trendurile economice sunt mai puțin optimiste.
La finalul acestui program vei putea:
să înțelegi exact care este publicul tău țintă și cum este perceput brandul tău de către acest public
să creionezi una sau mai multe strategii online cap-coadă
să testezi abordări diferite pentru a găsi strategia/abordarea cea mai eficientă (vânătoare de unicorni)
să gestionezi conținutul astfel încât acesta să fie cu adevărat atractiv pentru publicul tău țintă
să creezi un funnel de atragere al clienților cross-platform, construit special pe nevoile publicului tău țintă
să măsori interacțiunile cheie cu publicul tău astfel încât să știi exact care parte din mecanismul tău de marketing funcționează bine și care componente au nevoie de efort suplimentar
să folosești niște metode testate și validate de piața din România pentru a-ți optimiza rata de conversie în fiecare etapă din funnel
În crearea și coordonarea unei strategii de marketing, informația (know-how-ul) este piatra de temelie. Pe de altă parte, implementarea acestor strategii ridică diverse obstacole care trebuie depășite de fiecare marketing manager.
Pentru a ne asigura că vei putea stoarce maximul de eficiență din acest program educațional, îți punem la dispoziție 6 sesiuni de follow-up cu Ciprian, care se vor desfășura o dată la 2 săptămâni, timp de 3 luni, după finalizarea cursurilor.
În cadrul acestor ședințe se va discuta aplicat pe provocările concrete cu care se confruntă fiecare marketer.
Ciprian Susanu
Fondator Formula4 și Dare Digital
Salut,
Sunt Ciprian Susanu și sunt specialist în digital marketing cu aproape 20 ani de experiență. Am fondat agenția de marketing Dare Digital, sunt trainer și consultant, focusul meu fiind să ajut companiile să evolueze printr-un model personalizat de transformare digitală.
Am participat activ la dezvoltarea industriei de digital marketing din România și am o înțelegere holistică a marketing-ului online, atât din perspectivă strategică, cât și din perspectiva canalelor de comunicare și a instrumentelor/tacticilor necesare profesioniștilor din domeniu.
De asemenea, activez ca membru în Consiliul Director al IAB România, începând cu luna martie 2022. Misiunea Asociației IAB (Interactive Advertising Bureau) este de a susține, proteja și promova dezvoltarea industriei de publicitate online. Am coordonat peste 200 de oameni în diverse echipe și departamente, gestionând împreună sute de proiecte cu rezultate palpabile, atât pentru branduri locale, cât și internaționale.
Sunt entuziasmat să îți pot livra strategiile și tacticile Formula4, într-un format mai eficient și mai accesibil, în parteneriat cu IT School.
Introducere în Strategia de Marketing
Vom discuta toate aspectele strategiei: de la strategie de business, comunicare și marketing la strategie online.
Strategie de conținut în Social Media
Strategie de Meta Ads
Strategie de Google Ads
Google Analytics 4 & tool-uri de tracking / Tracking 101
Optimizarea ratei de conversie
10.000+
de absolvenți
4.80
overall rating
Nu trebuie să plătești nimic acum. Completarea formularului de mai jos reprezintă primul pas din procesul de înscriere. Vei primi pe e-mail toate detaliile cu privire la următoarele etape.
Plătești integral, economisești €120
Preț întreg
€1200
Beneficiezi de 10% reducere dacă optezi pentru plata integrală (persoane fizice).
Opțiuni de plată în rate
3 rate fără dobândă IT School
€400 / lună
+12 rate BCR StudyUP
60 ore curs live-online, alături de trainer
6 ședințe de asistență pentru implementarea strategiei de marketing (după curs)
Vom selecta împreună modalitatea de plată potrivită ție și îți vom comunica la momentul emiterii contractului de training toate informațiile de care ai nevoie pentru efectuarea plății.
Plată integrală cu
discount 10%
prin virament bancar din aplicația ta de Mobile banking
printr-o plată online cu cardul
depunere numerar la bancă
Plată în tranșe
fără discount
În funcție de cursul la care te înrolezi vei putea opta pentru planul de achitare aferent acestuia.
Spre exemplu, pentru cursurile de lungă durată (100 ore), numărul maxim de tranșe acordat este 5.
Finanțare BCR prin
programul StudyUP
Creditul StudyUP de la BCR poate fi folosit atât pentru achiziția cursului, cât și pentru echipamentele necesare. Vei beneficia de o perioadă de grație pe durata integrală a cursului + încă 6 luni de zile în care vei plăti doar o fracțiune din rată. Nu sunt necesare venituri curente, garanții sau co-plătitori.